středa 4. srpna 2010

Motodědkem snadno a za 60roků.



Volant,cesty, silnice a dálnice jsou moje pracoviště.Začínal jsem za řídítky tříkolky :-) možná u tříkolky i skončím:-( od volantu sanitky se nyní rád vracím za řídítka a vychutnávám si" Easy Rider" snažím se také jít s dobou a tak s pomocí vnoučat pronikám do tajů internetové komunikace.Při brouzdání na netu jsem objevil na Motorkářích odkaz Viragodědka Petra- cituji:"Tak by mě zajímalo , kolik nás motorkářů v letech vyjede do nové sezóny. Taková malá anketa o "Motorkáře nad 60 let". Tak , kdo se nestydí za svůj věk , tak se ozvěte.Také bude zajímavé vědět na jakých jezdíme strojích."-  Nestyděl jsem se za skútr a vyrazil na sraz který se konal v blízkosti a to bylo v r.2009 na ranči v Březové.Našel jsem tam partu pohodových vrstevníků a přihlásil jsem se do jejich řad.

Žádné komentáře:

Okomentovat